مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در استان زنجان به همان میزان که به افزایش تنوع محصولات تولیدی توجه میشود، تنوع محصولات صادراتی و صادرکنندگان نیز قابل توجه است. مجید گلشنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مزیتهای صادراتی از جمله ضروریات حضور در بازارهای صادراتی است و از جمله برنامه پیشرو در جهت […]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در استان زنجان به همان میزان که به افزایش تنوع محصولات تولیدی توجه میشود، تنوع محصولات صادراتی و صادرکنندگان نیز قابل توجه است.
مجید گلشنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مزیتهای صادراتی از جمله ضروریات حضور در بازارهای صادراتی است و از جمله برنامه پیشرو در جهت توسعه صادرات استان، کسب اطلاعات دقیق از بازارهای هدف و نقطه زنی در این بازارهاست.
وی افزود: میتوان با افزایش شناخت از ظرفیتها و پتانسیلهای صادراتی استان، قدرت چانهزنی رایزنان را افزایش داد.
این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش تنوع محصولات صادراتی استان، عنوان کرد: در استان برای نخستینبار مشوقهای صادراتی به صادرکنندگانی که اولین صادرکننده هستند و یا اولین محصول تولیدی را صادر میکنند، اختصاص یافته است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه استان زنجان در حوزههای متعددی دارای تراز جهانی بوده است، بیان کرد: استان در زمینههای سرب و روی، برق قدرت، مواد شوینده، فرش دستباف، سیم و کابل، کاغذ، کفش و نساجی دارای مزیتهای رقابتی است.
وی خاطرنشان کرد : عمده مزیت این محصولات تکمیل زنجیره ارزش آنها در استان است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط راهبرد صادرات در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.