به گزارش راهبرد صادرات به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زین العابدین هاشمی دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران گفت: خوشبختانه امسال محصول خشکبار خوبی داریم و بازار هند هم برای ما مورد توجه است. دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران گفت: متاسفانه سال گذشته صادرات خشکبار بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت، این درحالی است که […]
به گزارش راهبرد صادرات به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زین العابدین هاشمی دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران گفت: خوشبختانه امسال محصول خشکبار خوبی داریم و بازار هند هم برای ما مورد توجه است.
دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران گفت: متاسفانه سال گذشته صادرات خشکبار بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت، این درحالی است که ۸۰ درصد محصولات خشکبار ایران صادر میشود.
هاشمی درباره وضعیت صادرات پسته گفت: صادرات این محصول استراتژیک امسال بیش از ۷۰ درصد کاهش یافت. به عنوان مثال در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۹، ۱۶۴ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۱۰۴ میلیون دلار پسته از کشور صادر شده بود که این عدد در سال گذشته به ۱۱۹ هزار تن به ارزش ۷۹۷ میلیون دلار رسید، اما امسال این عدد فقط ۴۶ هزار تن به ارزش ۳۲۸ میلیون دلار بود؛ بنابراین قیمت بالای برخی اقلام خشکبار و آجیل در بازار داخل مربوط به صادرات نبوده است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط راهبرد صادرات در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.